2018. március 11., vasárnap

Kokárda pontfestéssel

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen olyan pedagógus, aki mindent gyűjt, és mindent megőriz: feladatlapokat, fénymásolt ötleteket, munkadarabokat, papírdarabokat, kupakokat, bármit. Az idén eldöntöttem, hogy miután már 5 szekrényem van az iskolában tele, itthon meg szinte a lakás minden zuga, megpróbálok minél több dologtól megszabadulni, de nem úgy, hogy kidobom, hanem felhasználom. 
Többek között találtam fénymásolt lapon kokárda alapot, amit nem is emlékszem, honnan, mikor szereztem. A lényeg, hogy volt annyi, ami elég volt az elsősöknek. A másodikosok sajtosdoboz és vécéguriga segítségével rajzolták a kokárda két belső körét, majd szabad kézzel egészítették ki.  
A kokárdát pontfestéssel készítettük, amit négy éve Bergamott magyarázott el nekem. Akkor mi lovacskával próbáltuk ki ezt a technikát, de készült azóta Eiffel-torony is, illetve karácsonyfa dekorációjához is használtuk a pontfestést.

Ilyenek a kész kokárdák, amiket majd hétfőn még kinyírunk, és úgy fogunk vele dekorálni:



Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése