2018. január 14., vasárnap

Olvasásgyakorlás szólabirintussal

Unalmas, hogy mindig úgy kezdem a bejegyzéseket, hogy találtam ezt, találtam azt, de az az igazság, hogy ez az igazság. És valahogy úgy vagyok vele, hogy annyira sok időm nincsen, hogy szép, hangzatos bevezetéseket írjak, hanem inkább azzal kezdem, hogy találtam. Ígérem a következő ilyen találtam kezdés helyett írok valami szép magasröptű gondolatot (vagy nem). Remélem nem zavar senkit, és tovább olvassa a posztot.

Szóval nekiálltam a meglévő generálók mellé egyebeket is keresni, melyeknek a segítségével érdekes feladatokat készíthetek, így téve élvezetesebbé a tanórákat. Így bővíthettem a gyűjteményemet ezzel a szólabirintus generálóval. Készítettem is vele rögtön két feladatot, egyet az elsősöknek, az éppen aktuális tankönyvi oldalról, illetve a másodikosoknak a diktálandó szójegyzékből.

Kiegészítettem a pdf-ben letölthető dokumentumot egy start és egy cél felirattal, csak a könnyebb tájékozódás végett, hisz ne felejtsük el, elsős-másodikos tanulókról van szó. Kíváncsi leszek a fogadtatásra, hiszen holnap fogom odaadni nekik, időkitöltőnek. Ha megtalálták a szavakat, le is kell majd írniuk, így az olvasás mellett az írást is gyakorolják, ami rájuk is fér.





Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki, és kezdődhet a keresgélés!

Jó játékot, jó tanulást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése