2018. január 7., vasárnap

Időkitöltő feladatok : Melyik kettő egyforma; labirintus

Korán reggel, ahogy elkezdtem kinyomtatni a jövő hétre tervezett feladatokat, észrevettem, hogy van néhány, amit még nem mutattam meg. Ezeket újév napján találtam, és  valószínű azért is feledkeztem meg róla, mert olyan "régen" volt.  Még aznap magyarosítottam, hogy önállóan is meg tudják oldani a gyerekek, ha valamelyik nap hamarabb végeznek valami feladattal. 

Aztán most még kerestem hozzá néhányat, hogy legyen értelme a bejegyzésnek. A módosítottak eredetijét ITT és ITT találjátok, a többiét a FORRÁS szóra kattintva érhetitek el.






FORRÁS


FORRÁS


FORRÁS

Ha tetszenek a feladatok, nyomtassátok ki, a gyerekeknek biztos tetszeni fog!

Jó játékot, jó keresgélést!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése