2018. január 15., hétfő

Időkitöltő feladatok: Foglalkozások

Az elmúlt héten egyik olvasás órán a másodikosokkal, pénteken környezetismeret órán az elsősökkel beszélgettünk a foglalkozásokról. Sajnos olyan településen élünk, ahol kevés szülőnek van foglalkozása, így nem is lepődtem meg az elsősökön, amikor nem tudták, hogy mit rajzoljanak szüleik foglalkozásának. A másodikosoknak viszont az volt a feladat, hogy soroljanak fel foglalkozásokat. Elszomorított, hogy még a klasszikus rendőr, tűzoltó, mentős, óvónéni, tanító néni sem jött elő. Mi lehet ennek az oka, nem tudom, de ezen változtatni kell, azt tudom. Így a hétre olyan időkitöltős feladatokat kerestem, illetve készítettem a gyerekeknek, melyek révén gazdagodik ebbéli tudásuk.

Az alábbi feladatokat a Pinterest segítségével találtam már korábban, most csak elő kellett keresnem az aktuális mappából.

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS



Egy feladatgeneráló segítségével az alábbi feladatokat készítettem.





Ha tetszik a feladat, nyomtassátok ki, és használjátok Ti is!

Jó játékot, jó tanulást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése