2017. december 12., kedd

Adventi tevékenységek 9.: Luca-napi különbségkereső

A múlt héten a másodikosokkal Luca-napi szokásokról olvastunk, így arra gondoltam, hogy a holnapi Luca napra ehhez kapcsolódóan nézek majd valamit. 
Nagyon szeretem a különbségkeresős feladatlapokat, és mivel találtam néhány boszorkányosat, el is döntöttem, hogy a holnapi tevékenységek egyik részeként ezeket a feladatlapokat oldják majd meg a gyerekek, amint végeznek az óra anyagával.

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

Természetesen karácsonyos, Mikulásos témában is találtam egy oldalon néhányat, így ha valaki ódzkodik a bosziktól, innen is választhat. Ízelítőül mutatok néhányat.





FORRÁS

Ha tetszik az ötlet, nyomtassatok és keresgéljetek a gyerkőcökkel!

Kellemes időtöltést!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése