2017. szeptember 10., vasárnap

Szőlőszem kulcstartó

Még mindig Furmint napok. Hogy ne csak a bonbonos figurák legyenek, szőlős kulcstartót gondoltam még készíteni mellé. Ötletet nem találtam hozzá, bár bevallom nem is sokat keresgéltem, mivel volt egy saját tervem, csak egy jó kép kellett hozzá. Kettőt is találtam, mind a kettőt szerettem volna elkészíteni, de mikor rátelefonáltam a lányomra, hogy mikor jönnek érte, azt felelte, hogy délután. Így időhiány miatt a férjem véleményét is kikérve ezt a szőlőszemet varázsoltam át kulcstartóvá.


FORRÁS


A megfelelő méretben kinyomtattam a képet, aztán darabjaira nyírtam, majd készítettem egy hátteret, 1 milliméteres ráhagyással. Hogy itt is legyen választási lehetőség, különböző színű szőlőszemeket készítettem. Közben befutottak a lányaim, így gyorsabban ment a munka: ő körülrajzolta a sablonokat, én nyirkáltam, majd az összeállítás után felragasztottam a részeket a fekete, szürke hátterekre. Ragasztópisztolyt használtam, mert a Technokollal órákig tartott volna a munka, a száradásról nem is beszélve.





Ilyenek lettek az én kis szőlőszem kulcstartóim. Külön egyéniség mindegyik.


Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése