2017. szeptember 17., vasárnap

Papírsüni almával

Technika órára kerestem valami egyszerűen elkészíthető dolgot, ami még nem falevél, de már nem is a nyár. Így esett a választásom a sünire, amiről úgy gondoltam, hogy könnyű lesz elkészíteni. 

FORRÁS


Végül kicsit nehezebbnek tűnt, mint gondoltam, de inkább az jelent(het)ett problémát, hogy negyedik óra volt a technika, így amikor a videót néztük, aztán én is mutattam, már nem figyeltek annyira a gyerekek, illetve közölték, hogy könnyű. Legközelebb vagy a videó, vagy én, bár mivel elsősök és másodikosok a tanulóim, úgy gondolom, tőlük ez tökéletes munka, sablon nélkül. Az idő rövidsége miatt nem került az alma belsejébe a magház rész és a zöld levél, így is kifutottunk egy kicsit órából.


 

Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése