2017. január 2., hétfő

Sztorikocka generáló

Amikor az idő gyakorlásához kerestem feladatokat, egy feladatgenerálós oldalra is eljutottam. Ott találtam egy olyan generálót, ami a fogalmazáshoz nyújthat segítséget. Az osztályomnak gondot okoz egy fogalmazás megírása, valahogy nem tudnak még önállóan mondatokat alkotni. Ezért arra gondoltam, sokkal könnyebb lesz nekik egy olyan történetet kitalálni, amiben bármi megtörténhet. Ehhez jól jönnek majd ezek a sztorikockák.

Mindenki dob magának egy karaktert, egy eseményt és egy helyszínt, és kezdődhet az alkotás.





Természetesen bárki, bármilyen képeket beilleszthet a kockák oldalaira, most nekem hirtelen ez jutott eszembe. Pontosabban fogalmazva az alap kocka néhány képét cseréltem le a tervemnek megfelelően.

IDE kattintva Ti is készíthettek sajátot.




A képeket úgy lehet kicserélni, ha az adott mezőbe beléptek, ahová kattintás után bejön egy galéria. De ha nincs köztük az elképzeléseteknek megfelelő kép, a keresés (nagyító) gombra kattintva begépelitek, amit szeretnétek (persze angolul), még több kép közül választhattok.



Ha tetszik az ötlet, látogassatok el az oldalra és készítsetek saját sztorikockákat!

Jó játékot, jó tanulást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése