2016. december 4., vasárnap

Mikulásfej sajtosdobozból


Az idei tanévben, az elmúlt hetek tanúsága alapján nyugodtan mondhatom, hogy állandó időhiánnyal küzdök. Nem tudom, mi lehet ennek az oka, de tény. Éppen ezért a karácsonyvárás is másképp történik idén, mint mondjuk az elmúlt években, amikor minden napra volt valami kreatív feladat, vagy egy fejlesztő játék, feladatlap. 
Persze most is alkotunk, készülődünk, de most olyan dolgokat próbálok keresni, amit az osztályom rövid idő alatt elkészít, és azért a végeredmény mégis egy mutatós darab. 
A Pinterest-en láttam meg ezeket a cuki Mikulásokat, amihez sajnos -bármilyen ügyeskedésem ellenére- nem találtam sablont. Így magamtól rajzoltam prémet és bajuszt, a sapka végén a bojtot pedig egy körformával helyettesítettem. 

FORRÁS


Alapanyagnap a sajtosdoboz tetejét és alját használtam, ami van bőven, hála az iskolatej programnak. Ezt vonták be a gyerekek testszínű vagy rózsaszín színes papírral, (kinek mi volt), amire felragasztották a sapkát, majd a prémet, és a bojtot. Ezután jöttek a szemek és az orr, majd 7 papírcsíkból a szakáll, végezetül a bajusz is felkerült. Egy gyors "csoportkép" után már mentek is az ablakba, hogy ha arra jár a Mikulás, lássa, hogy mi már várjuk Őt.





Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Ui. : Az ígért sablonok:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése