2016. október 18., kedd

PhotoFunia - játék a képekkel

Bizonyára Ti is találkoztatok már a Facebook-on azzal a lehetőséggel, hogy ha megadtok egy képet, akkor valamilyen generáló behelyezi azt egy alapképbe, így lehetünk például egy mozi kivetítőjén, vagy újság borítóján, esetleg rólunk szól egy egész kiállítás.
Ez a szerkesztő most már számomra is elérhető, mivel a tanfolyamon az oktatónk mutatott egy jó kis weboldalt, ahol én választhatom ki, hogy hová kerüljön a képem, vagy a tanítványaimé.  Rögtön "írtam" egy könyvet, illetve kitettem magam egy hirdetőoszlopra, de felkerült a nevem egy focimezre, és egy fába is "bevéstem". Természetesen a gyerekeknek is megmutatom majd, vagy meglepem őket valami jó kis képpel, majd meglátom. Mindenesetre jól el leszek, amint lesz egy kis időm. Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, kattintsatok IDE és nézelődjetek Ti is!





Jó mókázást! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése