2016. augusztus 28., vasárnap

Fűzzünk számokat, képeket!

Ha már fűztünk betűket, nem maradhat el a számok fűzögetése sem. Ahogy már az előző bejegyzésben is írtam, a tevékenység közben a finom motorikájuk és szem-kéz koordinációjuk is fejlődik a gyerekeknek.
Akkor jöjjenek a számok, aztán a formák! Mivel a legtöbb, amit találtam, fizetős, így csak egyet ajánlok a figyelmetekbe. A kép alatti FORRÁS szóra kattintva juthattok el az adott külföldi oldalra.


FORRÁS



Miközben a betűket kerestem, jutottam el arra az oldalra, ahol máskor is találtam már jó pár hasznos dolgot. Nem is tudom, hogy miért nem jelent meg ez a bejegyzés az íméleim között, hiszen feliratkoztam a hírlevelükre. A lényeg az, hogy most ráakadtam, és el is mentettem a Pinterest-es gyűjteményembe, de ajánlom a Ti figyelmetekbe is. Betűrendben vannak a képek nevei, ha rákattintotok a szóra, rögtön az adott képre ugrik. 
Egyébként bármilyen képből lehet ilyen fűzögetős játékot készíteni, hiszen csak a széle mentén kell kilyukasztani a figurákat, egyenlő távolságra, ahogy ezeknél is. 


FORRÁS

Azt nem írtam korábban, hogy a tevékenységhez elsősorban cipőfűzőre lenne szükség. De ha nincs cipőfűző, fonallal is lehet, aminek a végére célszerű celluxot tekerni, hogy a gyerekek  könnyebben át tudják fűzni a lyukakon!





Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó játékot!



Ui.: Ha másféle témában szeretnétek képeket keresgélni, csak írjátok be a varázsszót: lacing card, vagy kattintsatok IDE, vagy IDE!



2 megjegyzés:

  1. Már az előző bejegyzéseden is megakadt a szemem, de csak most írom le, hogy ez micsoda jó ötlet! Fura, eddig nem jött velem szembe, tehát nagyon köszönöm! :)
    Boldog új évet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is csak most találkoztam vele, vagy csak most tűnt fel.
      Remélem feltöltődve kezdesz neki az új tanévnek! BUÉK! :))

      Törlés