2016. június 10., péntek

Szakköri munkáink: Hinta

Gyerekkorom egyik kedvenc időtöltése volt a hintázás. Akkoriban ritka volt az a család, akinek ne lett volna az eperfájára vagy a diófájára felszerelve egy hinta. Ismeritek Kati és a kerekperec: Hinta című számát? Ez jutott eszembe, no meg a gyerekkorom, amikor megláttam a kis videót a  hinta készítéséről.






Tudtam, hogy ezt nem hagyhatom ki. Nem is kellett hozzá csak néhány szívószál és zseníliadrót, ami ott lapult a szekrényem mélyén, illetve hullámpapír, amit a szekrény tetejéről halásztam elő. Annyira egyszerű volt elkészíteni, hogy azon töprengtem: Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe!?

Egyébként ha végignézitek a videót, azt is megtudhatjátok, hogy hogyan készül a lipityóka.


Így néznek ki a mi hintáink:




Ha tetszik az ötlet, készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése