2016. március 19., szombat

Húsvéti keresgélős feladatlapok

Lehet, hogy a cím nem a legjobb, és nem azt találjátok lentebb, amire gondoltok, de nem akartam túl hosszú címet adni, amiből jobban kiderült volna a bejegyzés témája. De ha az én gondolatmenetemet követitek, végül is belefér. Az ugyanis igaz, hogy ezeken a feladatlapokon keresni kell valamit: tojásokat, kis képeket, a képek között az eltérést, a hasonlóságot, vagy az utat, ami átvezet a labirintuson. 

Hétfőre szánom az alábbi feladatokat (persze nem az egészet, csak gondoltam, mutatom, amit találtam), mert szeretnék egy kis rendhagyó vetélkedőt rendezni a húsvét jegyében. Rendhagyó pedig attól lesz, hogy minden órán kapnak majd egy-egy feladatot a gyerekek, amit csak akkor oldhatnak meg, ha elkészültek az órai munkával. A nap végén lesz az értékelés és jutalmazás a motiváló rulett segítségével.


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS




Ezen az oldalon egy kis foglalkoztató könyvre bukkantam, ami szintén hasznos lehet, ha valaki húsvéti témában keresgél feladatokat.

FORRÁS

Jó keresgélést, jó játékot!




2 megjegyzés: