2015. december 13., vasárnap

Szent család - pop up képeslap

Szombatra terveztem a Szent család elkészítését, amihez többféle megoldást is találtam. Amikor a bejegyzés készült, még nem tudtam, hogy végül melyiket fogom választani. Aztán úgy döntöttem, hogy képeslapot készítünk, de az egyikhez sablon nem volt, a másikat pedig bonyolultnak találtam. Így felhasználva az egyik sablont, Paint-ben átalakítottam, illetve a Google segítségével kerestem egyszerűbb képeket hozzá.
Utólag kiderült, hogy jól döntöttem, mivel a leegyszerűsített munkadarabbal is gond volt. Többen nem értették meg, hogy a kinyírt képeket (József, Mária, kis Jézus) nem kell teljesen felragasztani. Szerencsére néhányat sikerült korrigálnom. Érdekes, de a fiúk voltak most az ügyesebbek. Remélem, legközelebb jobban fog sikerülni.

Először kiszíneztük a képeket, utána a papírt félbehajtva került sor a szaggatott vonal mentén a nyírásra, majd a kinyírt figurák felragasztására. (Csak az alsó részhez kell ragasztani Máriát, Józsefet és a kis Jézust, ahogy az utolsó képen látszik!) Végül egy piros kartonra ragasztottuk fel a kész képet.


Forrás




Ha tetszik, készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést!



2 megjegyzés: