2015. december 14., hétfő

Adventi várakozás 17. nap: Képkeresők

Olyan sok ötletet gyűjtöttem össze az adventi időszakra, hogy a töredékét sem tudtuk megvalósítani. Most, hogy lassan itt a téli szünet, gondoltam, mókázzunk egy kicsit. Keddre karácsonyfa rajzolást terveztem, kicsit másképp, szerdára pedig olyan feladatlapokat viszek majd, amivel a koncentráló képességüket, figyelmüket is lehet fejleszteni.
December 16. (szerda)
Még a nyáron kerestem feladatokat egy bizonyos témához, amikor egy addig számomra új típusú fejlesztő feladatlapokra bukkantam. (Gyerekkoromban már szórakoztam ilyennel, csak az interneten nem találkoztam még velük.) Egy nagyobb képen kell megtalálni a kisebb képeket, amik úgy el vannak rejtve, hogy nekem is figyelnem kellett, hogy rájuk találjak. Mivel nagyon tetszett, gondoltam, biztosan fog a gyerekeknek is. (Hogy igazam volt-e, szerdán kiderül.) Éppen ezért nekiálltam még több képet keresni. 

Pinterest a jó barátom, a "varázsszó" (Hidden pictures) megadása után mutatott is párat. Ezek közül  többet is kinyomtatok majd, és akinek nagyon tetszik, az vihet belőle haza is.


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

Jó játékot, boldog adventi készülődést!



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése