2015. december 9., szerda

Adventi várakozás 11. nap: adventi kopogtató

Vasárnap végiggondoltam, hogy ezen a héten mit fogunk csinálni a gyerekekkel, és a csütörtöki rajzórára úgy terveztem, hogy egy kopogtatót készítünk. Természetesen ebből is bespájzoltam rendesen, de most csak azt az egyet (kettőt) mutatom meg, amit el fogunk készíteni.

December 10. (csütörtök)

Az ötlet a Pinterest-ről származik, mint már oly sokszor. De a most látott ajtódísz csak inspirációként szolgált. Amint megláttam a képet, rögtön az ugrott be, hogy ezt üdítős kupakból is el lehetne készíteni. 


FORRÁS



Először ugyanis azt hittem a bejegyzés címe alapján, hogy simán cukorkákat csomagoltak be krepp papírba, aztán a fázisfotóknál derült ki, hogy másról van szó. De addigra már tudtam, hogy nálunk mi lesz az alapanyag.  Kisebb koszorú, kevesebb "cukorka". Persze azért most is van egy B terv, mint minden alkalomra, hátha valami mégsem úgy jön össze, mint ahogy azt kigondoltam. Prototípus még nincs, de egy-két cukorkát már készítettem, és szerintem nem lesz vele gond. Hullámpapírból vágom ki a körgyűrűket, nekik csak a kupakokat kell majd becsomagolni és felragasztani. Úgy számoltam, hogy gyerekenként 12 kupakra lesz szükség. Majd megmutatom a végeredményt is.


Közben elkészült, íme a végeredmény ( Itt meglesz a későbbiekben is.) :






Ez pedig a B terv: koszorú csillagformákból. A forrásnál fázisfotók mutatják a készítés menetét.


FORRÁS

Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést!



2 megjegyzés: