2015. október 11., vasárnap

Minyonos ceruzatartó vécégurigából és egyéb ötletek

Gyűjtési szenvedélyem az utóbbi években annyira elharapózott, hogy ahol látok valamit, ha nem is rögtön, (sőt néha a férjem tiltása ellenére:"Eszedbe ne jusson!") de végül mégis elkérem. Íg történt ez a nyáron is, a nyaralásunk alkalmával. Nagyon jó minőségű (nagyobb átmérőjű és vastagabb) vécégurit láttam meg a mosdóban. Két-három nap után megkérdeztem a takarító nénit, hogy mi ezeknek a sorsa. Rögtön tudta, hogy mit szeretnék, és engem megelőzve felajánlotta, hogy szívesen összegyűjti nekem, és az utolsó nap át is adott egy doboznyit. Már akkor tudtam, hogy ebből bizony ceruzatartó lesz, méghozzá minyonos.
A Kedvenc helyemen neki is kezdtem a keresgélésnek, és azóta is lementem az ötleteket, így most már egy "rakásnyi" közül választhatom ki, hogy melyiket készítsük el a jövő héten. Persze mindegyik minyonos, de az egyiket rajzolták, a másikat festették, a harmadikat ragasztották, (lustáknak van nyomtatható is) szóval mindegyik eltér a másiktól egy kicsit.



FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS


EZEN az oldalon 25, ITT pedig 15 minyonos ötlet van, mindenféle alapanyagból.








Végezetül pedig egy ajándékot rejtő minyon.






Az enyém olyan lett, mint egy vegyes-vágott: ebből is egy kicsikét, abból is egy kicsikét. Már elő is készültem a gyerekek munkájához. Hullámpapírból kinyírtam a ceruzatartó alját, amit ragasztó pisztollyal ragasztottam a gurigákhoz. Mozgó szemet most sk. készítettem, kiürült gyógyszeres levélből, mert ki akartam próbálni, hogy mennyire macerás. Hát eléggé. De költségtakarékossági szempontból jó. Holnap, ha minden jól megy, el is fogjuk készíteni.





Ha megtetszett valamelyik, készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást!






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa , ügyes vagy! Remélem megmutatod hogy a gyerkőcök miket készítettek, biztos tetszik majd nekik is az ötleted és beindul a fantáziájuk:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Természetesen mutatom majd a gyerekmunkákat is. :)

      Törlés