2015. szeptember 27., vasárnap

Hajtogatós, "mozgó" képeslap: Itt a nyár!

A könnyebb visszakeresés érdekében nem akartam egy bejegyzésbe tenni az összes nyári élményhez kapcsolódó dolgokat, főleg azért, mert ezt még nem mutattam eddig. Technika órára vittem az ötletet, mivel itt nyírni és ragasztani is kellett a színezés mellett. Viszont annyi idő elment vele, hogy végül 3 óra alatt (1 technika és 2 rajz) készült el. 

Forrás


Ahogy a lenti képen látszik, ez inkább tanév végére javasolt ötlet, de én töröltem a feliratot, és a tanév elején készítettük el. A Paint segítségével eltüntettem a színezést, így az is a gyerekek feladata lett. Jó móka volt, utána örömmel játszottak vele, mivel "mozogtak" a gyerekek a képeslapon.




Ahogy mi készítettük...







... és a kész munkadarabok.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése