2015. július 28., kedd

Abacusan bajnokság

Az elmúlt (2014-15-ös) tanévben az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek egy 4 fordulós komplex feladatsor összeállására 3-4. osztályos tanulók számára.
Nagy kihívás volt, mert bár az iskolánkban számos vetélkedőt állítottam már össze az elmúlt két évtized során, ilyen jellegű felkérést még nem kaptam eddig. De bíztam magamban, és elvállaltam. 


Az Abacusan Stúdió többféle levelezős versenyt hirdetett meg ismét az elmúlt tanévben, melyek közül én "A négy égtáj viadala"címet viselő feladatsort állítottam össze.
A 4 írásbeli forduló után került sor a döntőre, ahol a legjobb csapatok mérték össze tudásukat, ügyességüket.

Ízelítőül néhány kép, mely a kreatív feladatok legjobb megoldásait mutatja: a Magyarhomorogi Szabó Pál Általános Iskola és a Tököli Weöres Sándor Általános Iskola gyerekeinek munkája. 












Az Abacusan Stúdió 2008-ban kezdte meg működését a Fortune Magyarország Kft. oktatásszervezési üzletágaként, és 2013. óta önálló társaságként, 2014 óta nonprofit Kft-ként nyújtja szolgáltatását. 2013. őszén vált a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége által Regisztrált Tehetségponttá.

Honlapjukon és Facebook oldalukon mindenki betekintést nyerhet a tevékenységükbe.


A versenyt a Nemzeti Tehetség Program, az NTP-TV-14-A-0123 pályázati projekt keretében támogatta. A következő 2015-16-os tanévre a versenyek meghirdetését augusztus közepére tervezi a Stúdió, hogy a tanévkezdő héten már eljusson az iskolákba. 

A következő bejegyzésekben megosztom veletek az egyes fordulók feladatait, hátha kedvet kaptok és jelentkeztek a következő tanévben meghirdetésre kerülő versenyek valamelyikére.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése