2014. november 24., hétfő

Adventi naptár vécégurigából: gnómok

Nagyon régen nem írtam, legalábbis magamhoz képest. Ennek több oka volt, iskolai és családi egyaránt. Nagy fába vágtam a fejszémet, hiszen karácsony közeleg, és a családomat mindig meglepem saját készítésű ajándékokkal. Szóval azzal is elmegy jó kis idő. Aztán persze a suliban is sok tennivaló akad, főleg így ünnepek előtt. De majd ezekről később mesélek.

Minden évben valamilyen módon számoljuk az osztályomban, hogy hány nap van még karácsonyig, de aki rendszeresen olvas, ezt már tudja, így nem szeretném ismételni magam. 

Napok óta keresgéltem és találtam is számtalan ötletet, amit a Facebook-on meg is osztottam, hogy meglegyen nekem is, de ne terheljem vele a gépem. Valahogy egyiknél sem éreztem, hogy rátaláltam volna az igazira.

Pontosabban fogalmazva, nem találtam olyat, amit a "gyerekeim" is el tudnak könnyedén készíteni, és ugye annak nincs sok értelme, ha az asszisztensek és én készítem el mindenkinek.  Aztán a hétvégén belekukkantottam néhány e-mailbe (hetek óta nem jutok a végére, így szelektálok), és beletrafáltam. Felragyogott a szemem, és azt mondtam, ez az! Megvan!


Forrás


Aztán később több ismerősöm is megosztotta, úgyhogy szerintem az idén sok helyen lesz ez a kis figura az adventi naptár főszereplője. 

Amire szükség van: vécéguriga, színes papír, írólap, egy kis fonal, pompon vagy zseníliadrót és ragasztó. 

A forrásnál megtaláljátok a fázisfotókat, sajnos a munka mellett nekem nem volt időm fotózni, csak a végeredményt tudom megmutatni. Mi pompont használtunk, mivel természetesen nagyon sokféle zseníliadrótom van, és amik közül természetesen egyet sem találtam meg. Így kénytelen voltam beáldozni a színes kis pomponjaimat, ezért lett ilyen tarka az orruk.




Annyira sok tennivaló nincs vele, így bátran tudom ajánlani ovisoknak is, persze a sapka elkészítésében segítségre lesz szükségük. Mi is gyorsan haladtunk vele, így először fordult elő, hogy óra végére mindenki elkészült, és a rendrakás is megtörtént. Már csak azt várják, hogy december elsején "munkába álljanak".







Készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást, jó készülődést!


2 megjegyzés: