2014. június 5., csütörtök

Baba dupla papírhengerből

A múlt héten szerdán a nagyokkal volt szakköröm. Mivel a negyedikesek OKÉV mérésben vettek részt, ebéd után hazamentek, és nem jöttek vissza a szakkörre. Így 3 harmadikossal alkottunk. 
EZEN az oldalon találtam egy aranyos vécéguris ötletet, gondoltam, könnyű lesz elkészíteni.
Tévedtem. Ugyanis az otthonról vitt guriga feliratos volt, amit a festék sem nagyon takart el. Bevontuk fehér írólappal, de a kék szöveg azon is átlátszódott. Így az eredetitől eltérően kénytelenek voltunk lefesteni, Mintha ruha lenne rajta, de a fazon kialakítására, gomb vagy gallér stb. készítésére már nem jutott idő. A gyerekeknek szerencsére így is tetszett.


Forrás




 

 






Engem viszont nem hagyott nyugodni a dolog, így a héten csoportos foglalkozáson az osztályom néhány tanulójával ismét belevágtam. Mindenki hozott otthonról vécégurit, így az üres gurigára könnyen felkerült a rajz, illetve a belső hengerre a többféle arc. Másodszorra csak sikerült. Ahogy forgatjuk a külső hengert, nevet, sír vagy alszik a babánk, annak megfelelően, hogy milyen arcot rajzoltunk rá.







Itt űrhajóst és esernyős emberkét is készítettek, de csak a fantáziánk szab határt, hogy mi kerül a hengerre. 

Forrás




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése