2014. május 17., szombat

Angry Birds kreatívan

Mostani bejegyzésem egy kicsit korábbra nyúlik vissza. Még húsvét előtt jártam az óvodában, hogy találkozzam a leendő elsősökkel. Az egyik kis óvodásnál láttam a piros Angry Birds madárkát, amihez annyira ragaszkodott, még a foglalkozás közben is nála volt. Akkor érett meg bennem az elhatározás, hogy ha ez a madár ennyire népszerű, szeptembertől én bizony velük fogom díszíteni a termet.  (Már csak meg kell néznem néhány mesét, hogy képben legyek a szereplőket illetően is.)
Éppen volt akkor egy kis szabadidőm, így neki is kezdtem a keresgélésnek, mert ugye jó, ha van az embernek a tarsolyában jó ötlet, ha hirtelen kell valami. Találtam is jobbnál jobb dolgot. De jól is jártam vele! A kézműves szakkörre készülve eszembe jutottak, így lettek ezek a kis madárkák B tervként a kreatív szakkör szereplői. A jövő héten a kulturális héten is ezt fogom készíteni a gyerekekkel. Itt mutattam, hogy milyen ügyességi játékot készítettünk a figura segítségével.



Mivel közeleg a gyermeknap, gondoltam, nem várom meg a szeptembert, hátha valaki éppen most gondolkodik azon, mit készítsen az osztályával, a gyermekével, ... csak úgy. Legjobb, ha készítenek egy ilyen madárkát. A Pinteresten számos megoldást találtam, kedvcsinálónak mutatom azokat, amik nekem a legjobban tetszenek.

1. Papírtányéros (Sajtos dobozos) Angry Birds

Forrás


2. Formalyukasztós

Forrás


3. Origamis könyvjelző

Forrás


4. Pomponos

Forrás




Végezetül egy lehetőség azoknak, akik saját maguk szeretnék elkészíteni a figurát. Nekem rajta van a "Nyári szünetben elkészítendők" listáján. Fázisfotók alapján biztos, hogy mindenki el tudja készíteni.


Forrás


Itt megtaláljátok a zöld, a fehér és a fekete madárkát, valamint a kis malacot, itt is van egy malac meg a kék madárka, végül itt találjátok a sárgát.







Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése