2014. április 7., hétfő

Egyszerű húsvéti ötletek kicsiknek

A múlt héten voltam az oviban, megnézni a leendő elsősöket. Máskor gyakrabban mentem hozzájuk, de most olyan az órarendem, hogy vagy a reggeli gyülekezőnél lehetnék ott, vagy a tízóraizás alatt. Viszont arra gondoltam, ha esetleg össze tudnánk hozni pár alkalmat, készíthetnénk együtt valamit. Húsvéthoz közeledve mi mást lehetne, mint nyuszit, tyúkot, esetleg kiscsirkét.
Talán tavaly láttam meg a Krokotak-on azt a nyuszit, és tyúkot, amit két nyisszantással el lehet készíteni, vagyis még egyszerűbb, mint a kézből készült nyuszika. Ha mégsem jön össze a közös munka, az ötletet elteszem, jó lesz jövőre.




Persze van még számos egyszerű ötlet, ahol kör-, négyzet-, háromszög vagy ovális formából készülnek a húsvéti figurákat. Nehezebb kezű iskolások, vagy a 4-5 éves gyerekek is sikerélményhez jutnak, mert tökéleteset tudnak alkotni. Van, amihez sablon és leírás is tartozik, és van, ahol csak a kép szerepel, de mint ötletadó, nagyon jó.




Forrás


Forrás

Forrás

Forrás


Forrás


Forrás





Jó kreatívkodást!



3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szívesen, bár én csak megosztottam, amit találtam. Ezek közül bármelyik jó lesz neked is az oviban. :)

      Törlés
    2. Ezt is nézd meg: http://www.pinterest.com/pin/9218374211921714/ Kacsa és nyuszi. 1 sablon, két ötlet.

      Törlés