2014. február 9., vasárnap

Papírszövés

A Valikától kapott ajándékok között találtunk két csomag papírszövéshez szükséges fűzőlapot, illetve egy csomag (30 db) fűzőtűt. Nem volt kérdés, hogy rövid időn belül megmutatom a gyerekeknek ezt a technikát. A múlt héten szakkörön és órán is készítettünk "babaszőnyeget", természetesen a lehető legegyszerűbb mintával.




Aztán a hétvégén gondoltam, keresek még egyéb mintákat, mert emlékszem, gyermekkoromban én is nagyon szerettem szőni, és arra is, hogy bármilyen mintát tudtunk készíteni. Csak arra nem emlékeztem, hogy hogyan is került a szőnyegre egy tulipán, vagy egy ház.

Találtam is néhány jó oldalt, ahol különböző mintájú szőnyegeket, illetve a tervezéshez leírást is találtam. Aztán beugrott. Hát persze, mi is így csináltuk, csak hát olyan régen volt!

weaving patterns
Forrás
weaving patterns
Forrás

Forrás





Ha pedig hullámos vagy cikkcakkos alapra szeretnétek dolgozni, az sem gond, csak egy kis előkészületet igényel. Erre az oldalra kattintva megtudhatjátok, hogyan készül az alábbi szépség.

How to Weave Paper Placemats

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, és ha eddig nem készítettetek ilyet, 
most kipróbáljátok ezt a fajta szövést.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése