2014. február 5., szerda

Ismerjük meg egymást!

Játékra hívott Emerencia, melynek segítségével még jobban megismerhetjük egymást. Bár korábban már részt vettem hasonló játékban, úgy gondoltam, most sem szakítom meg a láncot. Nem néztem vissza, hogy korábban miket írtam, így lehet, hogy lesznek ismétlődések.

Mielőtt azonban bármit is elárulnék magamról, jöjjenek a szabályok:

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.


7 dolog magamról:

1.Tavaly ünnepeltük a férjemmel a 25 éves házassági évfordulónkat, és ugyancsak tavaly volt a pályafutásom 25. jubiláló éve. (25 év ugyanazon a munkahelyen.)

2. 2 felnőtt lányom van, akik közül az egyik kirepült, a másik is hamarosan követi.

3. 2 éve kezdtem a blogolásba, amiért azóta is hálás vagyok a lányomnak, ugyanis nagyon sok kedves embert ismertem meg ezáltal, és sok barátra is szert tettem így.

4. Nagyon szeretek kreatívkodni, újfajta technikákat megismerni. Sajnos nincs annyi szabadidőm, hogy mindegyiket aktívan végezzem.

5. Nagyon szeretem a limonádé (romantikus) filmeket, amit nem nagyon tudok bőgés nélkül végignézni. Emlékszem, régen anyukámon nevettünk, hogy mit lehet egy filmen meghatódni, aztán 22 éves koromban a Love story volt az, aminél nálam is eltört a mécses. Aztán a többin sorra. Most a férjem frocliz engem emiatt.

 6. Gyermekkoromban gyűjtöttem képeslapot, szalvétát, bélyeget. Most, hogy "felnőtt" vagyok, mindent gyűjtök, hátha jó lesz valamire alapon.

 7.  Nagyon szeretek olvasni, természetesen limonádé témájú könyveket. Sajnos utoljára a nyaralásunk alkalmával jutott rá idő.


Dióhéjban ennyit rólam. Akiket én szeretnék még jobban megismerni azok a következő személyek (A teljesség igénye nélkül, mert többet is szeretnék.):

                          1. Flóra
                          2. Belli
                          3. Mónika
                          4. Maminti
                          5. Erika
                          6. Gabriella
                          7. Ágnes


Remélem ti is jó játéknak tartjátok, és megtiszteltek azzal, hogy válaszoltok és továbbkülditek. Köszi.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése