2014. január 18., szombat

Színezős feladatok a műveletek gyakorlására


Miután megírtuk a félévi matek felmérőt elkezdtük a munkát a második féléves tankönyvünkkel. Ebben a szorzással kezdjük, majd az osztással folytatjuk. Gondoltam, keresek hozzá néhány színezős feladatot, mert azt nagyon szeretik a gyerekeim az osztályban. Találtam is jó párat a Google segítségével. Nem kell mást tenni, mint angolul begépelni a témát, és már dobja is ki a rengeteg oldalt. ( Összeadás,  kivonás, szorzás, osztás, törtek )

De.... és amiért ez a bejegyzés most elkészült. Szoktam írni, hogy találtam ezt, vagy azt. Azért fogalmazok így, mert valóban, a véletlennek köszönhető, hogy ezekre az oldalakra rábukkanok. Azt is kérdezte valaki, hogy csak matekot találok? Igen, mivel sajnos az osztályomnak a matek az, ami a legtöbb gondot okozza, így ilyen témában próbálok keresgélni. (A Játék tankönyvcsaláddal olyan jól megtanultak írni, olvasni, hogy abból csak néha viszek be játékos színezős, egyéb feladatokat, mert az anélkül is megy.)

 Szóval most is találtam egy jó oldalt, ahol kis négyzetekbe különböző feladatok vannak, és miután megoldjuk, a színkódnak megfelelően kell színezni. A hibátlan megoldásnál rajzolódik ki a kép. Innen választottam most a szorzás gyakorlásához egy-két képet.


Forrás

Fox Color fun math practice free multiplication worksheet

Fox Color fun math practice Free multiplication Worksheet

Vannak tematikus képek is, Valentin napra, húsvétra, stb, illetve különböző mesefigurák lányoknak, fiúknak.




Red Bird- Basic Multiplication Color fun math practice Free Angry Birds



Látogassatok el az oldalra, és válasszatok olyat, amilyenre szüksége van a gyermekeiteknek vagy a tanítványaitoknak! 


Jó tanulást, jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése