2013. december 22., vasárnap

Dobj..., rajzolj..., színezz egy ... - weboldal ajánló

Tudom, hogy már egy korábbi bejegyzésben írtam, hogy milyen kulcsszavak segítségével lehet dobókockás összeadós, rajzolós, színezős vagy éppen építős játékot találni, de most ismét találtam néhány aranyosat, amit szeretnék megmutatni. Egy olyan oldalról származnak a feladatok, ahol regisztráció után nagyon sok ingyenesen letölthető dolgot lehet találni. (Persze vannak fizetős anyagok is.)

Nem is szeretnék sok dolgot hozzáfűzni, csak annyit, hogy ha felkeltettem az érdeklődéseteket, látogassatok el az alábbi oldalra, és nézelődjetek!



















Ezután ismét a Google-hoz fordultam, és ezeket a jó kis dolgokat találtam. (Ízelítőnek csak ezt az egy képet teszem fel, a szóra kattintva eljuthattok a többi ötlethez.)






A Pinterest-en is van néhány jó dolog, persze vannak átfedések.


Freebie!  Dice roll és színes Hanuka és karácsonyi változata.



Jó játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése