2013. július 8., hétfő

Amigurumi ötlet és blogajánló

A héten még mindig sok elintéznivalóm volt, így nem sok időm jutott a horgolásra. Mivel a korábban már bemutatott kis baglyokat elajándékoztam, így újból készítettem kettőt.


Ezek mellett az alábbi kis aranyos trollokat készítettem el.

Forrás

Sajnos ennek is angol nyelvű a leírása, így nem minden esetben tudtam, hogy mit is kellene csinálni, bár az első elkészülte után utánanéztem egy-két meghatározásnak. Az első teljesen önálló ötlet a kezek és lábak kivitelezésére. Nem tudom, mit és hogy csináltam, csak azt, hogy nem a leírás szerint. A második talán (??) hasonlít a leírtakhoz. Bár a kéz itt sem sikerült úgy, ahogy kellett volna. Ennek ellenére nekem mind a kettő tetszik.






Mióta horgolásba kezdtem, szabadidőmben az internetet bújom, hogy minél több horgolnivalóm legyen. Pár napja találtam az alábbi orosz oldalakat, amit szívesen ajánlok figyelmetekbe. Horgolt amigurumik találhatók itt is (elsősorban), leírással. Talán ezzel jobban elboldogulok majd. Bár már az angol leírás is egyre jobban megy.

http://kumutushka.blogspot.hu/

белый зайчик описание




http://lesya-blog.blogspot.hu/






http://luera-toy.blogspot.hu/




Aki kedvet érez, bátran vágjon bele! Nekem (nagyon) jól megy, már ha lehet ilyet mondani szűk egy hónap után. Az benne a legjobb, hogy néhány óra ráfordítással szebbnél szebb dolgok születhetnek a kezünk között.




4 megjegyzés:

  1. Jaj de ügyes vagy!!! Valóban úgy is van...szebbnél szebb dolgok születnek! Aztán csak add tovább a kincseket....
    Kellemes nyarat Icu!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy!!!Az oldalak pedig nagyon tetszenek,köszi,hogy megosztottad...
    sok minden tetszik:)))Nemsokára én is szabin leszek,na majd akkor belendülök ismét:)Szép nyarat és jó horgolást kívánok Neked!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Szép nyarat neked is, és várom a munkáidat! :))

      Törlés