2013. március 25., hétfő

Heti tevékenységeink

Mindig gondba vagyok, mikor előre megmutatom az ötleteket, hogy utána hogyan tegyem közzé az eredményt. Érdemes-e rá külön egy bejegyzés, vagy más témánál mutassam meg. Úgy gondoltam, nem várok. Mert ugye nem az ötletek mutogatása a lényeg, hanem a megvalósítás. 

A húsvéti készülődésben telt el a múlt hét, nézzétek, miket "műveltünk". (Azért csak ennyi munka született, mert lassan betegség miatt "elfogy" az osztály. Pénteken már csak kilencen voltunk, hatan hiányoztak.)

De azért újat is hoztam ám. A tojásnyuszit később találtam, ezért nem láthattátok, de egyszerűségével és mutatósságával megfogott. Mivel csak rajzlapra volt szükség, ez lett a befutó technika órára.

Easter Egg Magic Trick
Forrás







Dobtunk nyuszit...




Színeztünk a szófajoknak megfelelő színnel...





Rajzórán pedig néhány gyerek tojást festett, (akik hoztak) és elkészült a húsvéti képeslap is. 
Mivel a tankönyvrendelés beindult a múlt héten (rengeteg plusz munkával jár, aki csinálja tudja miről beszélek), nem volt időm bonyolultabb, anyagigényesebb ötlethez sablonnal előkészülni. Nem baj, lesz húsvét jövőre is, és akkor hátha több időm lesz.









Végül még egy nyuszidobálós játék, aki unatkozna a szünetben. Erre a hétvégén bukkantam. Ma ki is próbáltuk, nagy sikerrel. 




Ugye, milyen aranyosak?




8 megjegyzés:

  1. Hát én bizony azok közé tartozom, akik többet ötletelnek, mint készítenek! Legszívesebben elbújdokolnék akkor is, mert tudom, hogy nem nézik túl jó szemmel...de mit csináljak...választom a köztes utat...csinálok is, meg nem is...néha kell a lelkemnek egy kis kikapcsolódás a gyerekeknek meg öröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek gyűjtögetni, bár tudom én is, hogy van aki nem nézi jó szemmel. De úgy gondolom, hogy megkönnyíthetjük ezzel egymás dolgát. Én is kaptam már ötletet tőled is, mástól is, és nagyon örültem neki. Ami engem zavar, ha valaki úgy teszi közzé, mintha az ő szüleménye lenne, aztán én is rábukkanok egy külföldi oldalon. :))

      Törlés
  2. Tartalmasan telt a hét, sok szép munka került ki a gyerekek keze alól!!!:))) Nálam a tojásnyuszik a befutók és azok a tekintetek...olyan jót mosolyogtam rajta, ügyesek a gyerekek, látszik, hogy jó Tanító nénijük van!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszi. Igen, szeretem az ilyen tartalmas heteket. A különböző fejeken, tekinteteken és is szoktam mosolyogni. :))

      Törlés
  3. Mennyi ragyogó ötlet! A fonalas tojás különösen tetszik, akár ovisokkal is elkészíthető. Elteszem jövőre:-) Köszönet érte!
    A nyuszidobálósat meg a saját gyerekeim hasznosíthatják!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. A fonalas tojás azért készült, mert anyák napjára lesz hasonló, ez alkalom volt a technika kipróbálására. Szerintem nem nehéz, és jól néz ki. Biztos, hogy az ovisok is meg tudják csinálni.

      Törlés