2013. január 18., péntek

Dobj, színezz egy pingvint!

Ahogy már az előző bejegyzésben is említettem (no meg a régebbiekben is), az osztályom nagyon szereti a dobókockás dobálós rajzolást. Készült már így szörny, aztán karácsonyi manó, majd hóember. Tegnap aztán egy pingvin " jött velem szembe" az egyik külföldi oldalon. Amit kellett átírtam, aki szeretné, már kezdheti is a dobálást.

A dobott értéknek megfelelő testrészt kell berajzolni. (Volt ilyen a hóemberesnél is.)  Az győz, akinek először készül el a pingvinje.





Ezek után keresgélni kezdtem, és számos pingvines játékot találtam.  Az alábbi oldalon talált játékban a pingvinek színezése a feladat.






Itt viszont nekünk kell az egész pingvint megrajzolni.








A nagy keresgélésnek mindig megvan az eredménye, csak időt kell rá szánni. EZEN az oldalon bárki, bármit rajzolhat, (persze most túloztam egy kicsit) csak dobjon a dobókockával!



Roll-a-Valentine Game



Roll-a-Butterfly Game



Jó játékot!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megosztottad!!!

    VálaszTörlés
  2. Thank you for sharing the ABCJLM Worksheets. Want to let you know that these links no longer work and we ask that you please link to pages and not documents. Fill free to link to our homepage - www.ABCJesusLovesMe.com

    Thank you - Heidi

    VálaszTörlés