2013. január 10., csütörtök

Dobj, rajzolj egy hóembert!

Mariann adventi naptára tartalmazott egy hóemberépítő játékot. Akkor bánkódtam, hogy késő osztotta meg az ötletet, de utána eszembe jutott, hogy ezzel bármikor lehet játszani, ha esik a hó. Nagy örömömre (és a gyerekekére is) a héten esett nálunk is a hó, így aktuálissá vált, hogy elkészüljön. 
Nem figyeltem kellően a kiterjesztésre (Azt hittem 1 db JPG-s kép), így először nem találtam a dobókockát. Még jó, hogy ma észrevettem, így gyorsan átírtam a szöveget. 

Nála megtaláljátok az eredetit, angol nyelven, illetve a játékszabályt is leírja. Köszi Mariann! 

  






Közben találtam néhány dobókockás hóemberépítő játékot  ITT. Ezeket is szeretném majd kipróbálni, remélem a jövő héten lesz rá idő valamikor. Itt a dobott érték alapján kell választani az elemek közül. Azt eldönthetjük előre, hogy több elem készül, és a dobott értéknek megfelelő kártyát veszik el a játékosok, majd a végén derül ki, hogy ki hány hóembert tud megépíteni, vagy csak egy hóember épülhet.



Forrás



Ezen az oldalon van néhány téli ötlet. Itt találtam az alábbi hóember rajzoló játékot. Itt először a kalapot kell megrajzolni, ha egyest dobott. Ha nem, akkor passzol. Majd a kettesre jön a fej, és így tovább. Nem tudom, mennyi idő alatt készülhet így el a hóember, a szabályon esetleg lehet változtatni.




Ennél a megoldásnál kész a test, a többi kiegészítőt kell berajzolni a dobott értéknek megfelelően.




És itt is:



Amit ezután találtam, szerintem még jobb. Hasonló, mint a "Dobj egy karácsonyi manót" játék, amit szintén Mariannál láttam először. Első osztályosoknak való egyszerű feladatok vannak benne, de bárki dobálhat és rajzolhat hóembert emellett. Itt választhat, hogy melyik orrot, szájat szeretné.






Ez hasonlít legjobban az előbb említett játékhoz. Itt megszabják, hogy melyik dobásra mit kell rajzolni.




Kívánhat valaki ennél több hóemberdobálós, rajzolós, kiegészítős, gyűjtögetős játékot?  Válasszon ki-ki kedvére, és próbálja ki! Jó játékot! Köszönet minden feltöltőnek az ötletért!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése