2012. december 2., vasárnap

Mikulásra, karácsonyra készülünk

Pénteken rajzórán elkészítettük a mi kis pingvinjeinket. Gyorsan ment, mert a sapkákat otthon legyártottam mindenkinek. menet közben nem is volt nagyon idő fényképeket készíteni. Ezekkel és néhány hóemberrel számoljuk az idén a napokat karácsonyig.






A végeredmény

A maci nemcsak dekoráció, szerepe is lesz. Azt találtam ki, hogy az idén zsákbamacska ajándék is lesz, vagyis választhatnak a gyerekek a kitett ajándékok közül, vagy látatlanban, azt kapják, ami a maci zsákjában van. 



Az egyik tanítványom hozta ezeket az aranyos tapétából kinyírt figurákat, így az idén ez díszíti a faliújságot. Nagyon büszke volt, hogy láthatja az egész osztály.



Mikulásra ezt a kis könyvjelzőt szeretném majd elkészíteni, nem sok munka van vele, és könyvjelzőből sosem elég.


A szombati vetélkedő annyira tetszett a gyerekeknek, megígértem nekik, hogy Mikulásra is kitalálok valamit. Keresgéltem a neten, és találtam is egy jó oldalt, feladatokkal. Ha érdekel benneteket, itt tudjátok megnézni.

Ezek a feladatok egy másik oldalról vannak:

1. Puttony töltögető: 4 kisméretű becsomagolt ajándékdobozzal 1 nagy piros kosárba kell beletalálni.

2.Mikulás Derbi: 2-3 kisautó madzagra van kötve, melynek végén egy ceruza lóg. Az győz, aki hamarabb el tudja húzni a kisautókat úgy, hogy feltekeri a ceruzára a madzagot.


3.Krampusz Kugli: Vízzel töltött műanyag flakonok a kuglik, melyeket labdával kell eltalálni.


4. Hólapátolás: "Lisztvágás" - 2 játékosnak lisztkupakból kell levágnia részeket, melynek közepén egy fémpénz. Az veszít, akinél a fémpénz megmozdul, leesik.


5.Didergő Mikulás: 2 kabát, 2 pulóver és 2 sál szükséges. Adott jelre fel kell venni. Az a fél győz, aki rövidebb idő alatt veszi fel.




Persze vannak saját ötleteim is, szeretnék keresztrejtvényt, árnyképes feladatokat, labirintust, totót, miegymást. Csak gondoltam, ezeket a talált dolgokat is megosztom egyúttal ebben a bejegyzésben.

1 megjegyzés: