2012. december 1., szombat

Kreatív ötletek Naprendszer témához


Az őszi szünetben nagyon sok dolgot találtam az interneten a Naprendszerrel kapcsolatosan. Természetesen nem csak az elméleti ismeretekre gondolok itt (pontosabban fogalmazva ELSŐSORBAN NEM az elméleti dolgokra gondoltam, amikor keresgéltem), hanem hogy egy 8-10 éves gyerek számára legyen érdekes a dolog. Mi mással lehetne ezt megoldani, ha nem kreatívkodással, játékkal és ismeretterjesztő mesékkel.

Néhány dolgot a gép meghibásodása, illetve hozzávaló anyag hiánya miatt ki kellett hagynom, illetve egyszerűbb megoldást kellett kitalálnom. Szeretném azonban megmutatni, mi készülhet még ebben a témában.



Ötlet: 100 új ötlet, 100 új játék



Ezen az oldalon egy egész könyvet találtam, tele jobbnál-jobb ötletekkel. Tervbe vettem 1-2 megvalósítását, sajnos a gépem nem így akarta.



Ez tervben volt...


... és ez is.

















És végül, ha valaki nagyon klassz kis makettet szeretne otthon készíteni, íme néhány ötlet:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése