2012. november 12., hétfő

Mikulásos képeslap "iris folding" technikával

Tegnap  karácsonyi képeslapokat mutattam, melyeket pár éve én is elkészítettem a kollégáimnak. Aztán eszembe jutott, hogy talán célszerű lett volna néhány Mikulásosat is megosztani, hátha valaki inkább olyat készítene. Ezért most mutatok néhányat. 










Ezen az oldalon elmagyarázzák, (bár angolul) hogyan lehet bármiről, ezzel a technikával képet készíteni. Például szamócát:

making a pattern


Szintén a tegnapi bejegyzésben 2 alapot is bemutattam, de utána találtam még a mappáim között az alábbiakat. A háromszög alaphoz 3 színt használhatunk, a négyszöghöz négyet, stb. A sablonon a számok mutatják a ragasztás sorrendjét, a  kis pöttyök segítenek, hogy mely részek legyenek azonos színű papírból.







Ezt most találtam itt, így pillanatnyilag ő a kedvencem.

Santa head Christmas Ornament

free printable iris folding patterns




2 megjegyzés: