2012. november 26., hétfő

Képes napló 20.

Ismét két hét van mögöttem, és bár sok dolog történt, nem biztos, hogy mindenre visszaemlékszem. Jártam már így máskor is. Talán célszerű lenne visszatérnem a heti beszámolókra? Majd meglátom.

Szóval: nem írtam róla, de két hete november 15-én csütörtökön a  Sport Poha-Rak "Guinness World Record" kísérletben vettünk részt az iskola és óvoda minden tanulójával és dolgozójával. Magyarország a 3. helyen végzett. Itt olvashattok az országos eseményről.





A virágok még mindig azt hiszik, hogy a tavasz közeleg, mivel a múlt héten ez a látvány fogadott iskolába menet.





A kisebbik lányom jóvoltából ilyen finomat ittam. Ne kérdezzétek a nevét, mert nem tudom, de finom volt.


Fénykép





A múlt vasárnapi menü: fahéjas fűszeres csirkemell, babfőzelék virslivel és tojással, rakott krumpli, hagymás-virslis krumplisaláta, almás csirkemell, túrós rétes.






Újabb érdekesség a természettől: ki fog vele kezet? Ötujjas sárgarépa, csak hogy jobb legyen a kedvünk. :))





A képen látható banán, vagy ehhez hasonló mennyiség az enyém lesz, valamikor.Hogy miért? Mikor régebben az osztályomban beszélgettünk a gyümölcsökről, megjegyeztem, hogy szeretnék egyszer annyi banánt enni, amennyit csak bírok. (Mikor a kisebbik lányommal voltam terhes nyolcat ettem meg, de még bírtam volna, csak nem volt több.)
A héten valahogy a pénz és a gazdagság került szóba. Az egyik tanítványom megjegyezte: neki az a legnagyobb vágya, hogy annyi pénze legyen, amiből annyi banánt tudjon nekem venni, amennyit már nem bírok megenni. Ugye milyen megható? Majdnem elérzékenyültem. Az ilyen mondatokért érdemes tanítani.







Nagyon szeretem a különleges, éppen ezért drága csokikat. Ritkán engedek a kísértésnek, de a héten nem tudtam. A nagyobbik lányomat megkérték, hogy vásároljon különböző szerencsi csokikülönlegességet. A sok kedvenc közül most ez hívogatott, és nem tudtam neki ellenállni. Figaró a neve, gyermekkoromban  nagyon sokat ettem belőle.

Forrás: Google

Ez már a miénk!


Tegnap  a lányokkal Bécsben jártunk, az adventi vásáron. Pár éve terveztük, de a férjem azt mondta, nem éri meg a sok utazás. Tévedett. Ha ma mehettünk volna, nem mondtam volna nemet. Majd részletesen is írok róla, most csak néhány kép kedvcsinálónak.









Mivel tegnap jól elfáradtunk az utazástól és az 5 órás sétától, ma egyszerű ételeket készítettem. Íme a mai menü: rakott kifli, pizza és  kenyérlángos. A rakott kifli receptje innen van. Most készítettem ilyet először, de nagyon finom, érdemes kipróbálnotok.








Végül egy szomorú "szolgálati közlemény": A gépem valószínűleg végleg tönkrement, (pontosabban a merevlemez) elveszett csaknem 40 gigabájtnyi adat. Hallottam viszont olyat, hogy hozzáértő szakember vissza tudja hozni. Ebben bízok, mert bár sok dolgot kiírtam DVD-re, a blogos holmim csak a gépen volt, és minden ehhez kapcsolódó fénykép, és egyebek.

6 megjegyzés:

  1. A banános sztori tényleg nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves és megható, ilyet csak a legjobb tanítónéniknek mondanak:-)))

    VálaszTörlés
  3. Valóban megható a történet és ilyenkor érzi az ember azt, hogy érdemes csinálni!
    A merevlemez megmentéséért szorítok, mindannyiunk javára!
    Üdv. :)

    VálaszTörlés