2012. november 11., vasárnap

Karácsonyi képeslap "iris folding" technikával

Korábban itt írtam az "iris folding" technikáról, mellyel nagyon mutatós képeket lehet készíteni rövid idő alatt. Legalábbis egy kis gyakorlás után. 
Most, hogy közeledünk karácsonyhoz, szeretnék néhány képeslapot mutatni nektek. Nem kell más hozzá, csak színes rajzlap, csomagolópapír, és cellux. Két éve minden kollégámnak és a lányaimnak is készítettem ilyen képeslapot. Ez a kisebbik lányomé. Az ötleteket többek között itt találtam, köszönet érte a feltöltőnek.









Alapok, melyekkel mi is könnyedén el tudunk készíteni bármit.







Itt pedig néhány minta. Ezeket készítettem el én is. Ettől vannak persze bonyolultabbak is, de kezdőként én ezeket az egyszerűeket választottam. A képek elkészítéséhez általában 3-4 különböző színre van szükség, de ezt a képen is lehet látni.



































4 megjegyzés:

  1. Nincs véletlen mikulásos? Zs. szeretné megajándékozni valamivel a barátait és szerintem ez tökéletes lenne.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a mintákat, tuti kipróbáljuk valamelyiket mi is :-).

    VálaszTörlés