2012. október 5., péntek

Levendulalánytól: Órarend tejesdoboz buszon

Rendszeres olvasója vagyok Levendulalánynak, elképeszt a rengeteg ötletével. Csak ámulok, hogy lehet valaki ennyire termékeny. Nála láttam az alábbi órarendet, amit a héten az osztályommal el is készítettünk. Köszönet érte ezúton is.

Levendulalány ötlete

Az én prototípusom

Annyi változtatás történt, hogy mi a kerekeket hurkapálcika segítségével rögzítettük. A kivitelezés szolidabb, de korlátozottak az eszközeink. Sokat dolgoztunk vele, több tanórai munka áll mögötte, de megérte. Mindenki elégedett volt az eredménnyel.




  

1 megjegyzés:

  1. Valóban kipróbálás után dől el, hogy mennyire életképes egy ötlet- szükséges idő, hozzávaló anyagiak, tartósság...stb.
    Üdvözletem, örülök, hogy idetaláltam, tetszenek a kollégák(ha szabad ezt mondanom) naplói:)
    VRJúlia

    VálaszTörlés