2012. október 18., csütörtök

Halloween-i kreatívkodás

A tegnapi napra egy egyszerű munkadarabot vittem az osztályomnak, gondoltam, ha elkészül, egy jó játék lesz belőle. Nem sikerült 45 perc alatt elkészíteni, így ma reggel fejezték be. Csak annyi volt hátra, hogy a vonalak mentén szétnyírják. Hogy ez is meglett, a hosszú hétvégén lehet majd otthon kirakózni vele.



Az alábbi oldalon láttam ezt a képet, és rögtön megtetszett. Kinyomtattam minden gyereknek. Gondoltam egy kis színezés, nyírás és ragasztás, majd újból nyírás és kész. De hál' Istennek, az osztályom nagyon precíz, így a színezés egy kicsit tovább tartott. 


Utána sablon segítségével tököt, macskát, szellemet vagy denevért ragaszthattak a képre. Ki mit szeretett volna.





Végül ma reggel nyolc előtt befejezték a munkát, majd ki is próbálták az új játékot.








Nagyon szeretik az efféle tevékenységet, ezért már ki is néztem, hogy mi az a következő munkadarab, ami könnyen elkészíthető és mutatós. Így esett a választásom az alábbi dolgokra. (Ötlet a net-ről, pontos forrásra már nem emlékszem. Köszönet érte a feltöltőnek.)










Holnap rajzórán pedig a következő két munkadarab közül fogunk egyet elkészíteni. (Ötlet és az elkészítésének menete itt található.)





És végül egy emlék tavalyról. Ezt a tököt mozaik technikával készítettük. Nagyon jól mutatott a falon. (Sajnos csak ez az egy van belőle. Év végén ugyanis hazavitték a gyerekek a rajztömbjüket, csak ez valahogy nálam maradt.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése