2012. október 12., péntek

Elkészültek az őszi ajtódíszeink

Sokat olvastam olyan iskolákról és óvodákról, ahol projekthetet tartanak. Nagyon jónak tartom, hogy egy adott témát így járnak körül, és bár a mi iskolánkban  nincs ilyen, az idén én úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom valami hasonlóval. A szeptemberi témához az olimpia adta az ötletet, az október pedig mi másról szólhatna, mint az őszről.  

Itt mutattam olyan egyszerű, de mutatós papírkoszorúkat, melyeket alsós gyerekkel könnyedén el lehet készíteni. Ezek közül végül kettőt választottam ki, egy könnyebbet, és egy kicsit nehezebbet.  A sablonokon felül néhány dolgot a hét folyamán előre elkészítettem, hogy a 45 perc elegendő legyen a kivitelezésre. A tanulók maguk döntötték el, melyik díszt szeretnék elkészíteni. (Volt, aki összekombinálta a kettőt.)




Ezekre esett a választásom



Kartondobozból készült a koszorú alapja


A színes kartonokat méretre vágtam, a sablonokat  körülrajzoltam, így a gyerekeknek csak a nyírás és a ragasztás volt a feladatuk. Most egy rövid ideig a termet díszítjük majd vele, de őszi szünet előtt hazavihetik, hogy időben kikerülhessen az ajtóra vagy az ablakba.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése