2012. április 16., hétfő

Mini album borítékokból, szétnyíló doboz sk.

Tegnap sok időt töltöttem a gép előtt, hogy a lapbook készítéséhez találjak "mankót". A sok hasznos oldal között találtam erre az oldalra is, csak valahogy tegnap elfelejtettem közzétenni. Innen azt sajátíthatjátok el, hogyan lehet borítékból mini albumot készíteni.

 Gondolnátok, hogy ez szabvány borítékból készült? Nyárára tervezem ezeknek az elkészítését, amikor lesz elég idő a "bingyózásra".

De ha már keresgéltem, elhatároztam, hogy a szétnyíló dobozt elkészítem a húgomnak és az édesanyámnak. Az apropót az adta, hogy édesanyám tegnap ünnepelte a születésnapját, a húgom pedig pár nappal ezelőtt. Mindig köszöntjük egymást, de nem szoktunk ajándékot készíteni. (Karácsonykor szoktam készíteni naptárt, ami nagyon bejött anyukámnak is, és az anyósomnak is.)

Most viszont nekiálltam, és készítettem rögtön kettőt. Lehet, hogy nem annyira tetszetős, mint ami a bemutató filmben van, de anyag- és időhiány miatt ilyen lett. "Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk."
A lányaim is besegítettek, így végülis közös ajándék készült. (Ma adjuk oda, remélem örömet szerzünk vele.)







2 megjegyzés:

  1. A tegnapi bejegyzésből nekem a doboz szúrt szemet, és már vágyom is rá, de még annyi dolgunk van a vizsgáig (sóhaj) így valószínűleg vizsga utánra marad. A dobozod pedig simán igazi narancs :)

    A naptárra is kíváncsi lennék majd :)

    VálaszTörlés