2012. április 1., vasárnap

Húsvéti képeslap"iris folding" technikával

Tavalyelőtt találkoztam az "iris folding" tecnikával, ami szerintem a patchwork-höz hasonló, csak papírból készítik. Karácsonyra készítettem belőle képeslapokat a kollégáimnak, mivel mindig megajándékozzuk egymást valami saját kezűleg készített aprósággal. Nagyon megtetszett nekem ez a technika, így tőlem ilyen képeslapokat kaptak. Most, hogy közeleg a húsvét, gondoltam, újra készítek képeslapokat ezzel a technikával. 
Az alábbi oldalon találjátok az elkészítés menetét, de néhány képet én is készítettem. A képek alapján bárki könnyen elkészítheti. Én csomagolópapírt használok, mert a vastagsága éppen megfelelő. Próbáltam színes papírból, de az túl vastag, a zsírpapír pedig túl vékony.
Mivel most éppen kifogyott a tinta a nyomtatóból, ceruzával rajzoltam a tojást és a nyuszit. Biztosan találtok sok hasonlót a neten is. Próbáljátok ki, nem nehéz! A végén a hátoldalára ragasztani kell egy színes papírt, hogy ne látszódjon a ragasztás.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése